۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

محمد پاینده گفت: تغییر کاربری یک خوابگاه دانشجویی به هتل در جزیره قشم موضوعی است که باید دستگاه‌های نظارتی به آن ورود کنند.

همشهری آنلاین: محمد پاینده رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم در این باره گفت: در سال ۸۶ با توجه به نیاز به یک خوابگاه برای دختران دانشجو در جزیره قشم مقرر شد یک ساختمان مجتمع دانشجویی احداث شود در همین راستا زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع به ارزش هرمتر مربع ۲۷ هزار تومان در اختیار فردی قرار گرفته است.

وی افزود: مکان این پروژه در نقطه‌ای بسیار عالی قرار گرفته و با توجه به نیاز شهرستان به خوابگاه دختران وام ۴ درصد برای ساخت این مجتمع پرداخت شد و در واگذاری زمین پروانه ساخت، پایان ساخت تسریع به‌وجود آمد و با کمال تعجب و تاسف موقع بهره‌برداری اعلام شدکه این خوابگاه به هتل تبدیل شده است.

به گفته پاینده، از آنجایی که مبایع نامه و تمام مراحل واگذاری و متراژ زمین و پایان ساخت و قرار گرفتن در موقعیت خوب به عنوان خوابگاه دانشجویان واگذار شده است از دستگاه‌های نظارتی و بازرسی استان می‌خواهیم مانع تبدیل این خوابگاه به هتل شوند زیرا همچنان معضل خوابگاه دختران حس می‌شود و باید با دقت چنین تغییر کاربری هایی مورد رصد قرار گیرند.

وی همچنین تأکید کرد: مردم در هفته‌های اخیر با اطلاع از این موضوع، نگرانی و نارضایتی خودشان از این تغییر کاربری را ابرازکرده و ضروری است تا مسؤولان امر نسبت به پاسخگویی به این مسئله اهتمام داشته باشند تا اعتماد مردم مورد خدشه قرار نگیرد.