برنامه کامل زنگ پایان ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سیگنال ارزش معاملات برای ادامه رشد بورس

همراه با روح‌الله عسکرشهبازی کارشناس بازار سرمایه و سروش حق‌وردی معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

بورس تهران در آخرین روزکاری هفته، با روند نزولی در نماگرهای اصلی خود همراه شد اما بازاری متعادل و همراه با نوسانات مقطعی را شاهد بودیم. شاخص کل بورس طی معاملات امروز با وجود نوسانات مثبت و منفی، در نهایت با یک افت ۰.۸۹ درصدی همراه شد و به محدوده ۱.۸۲۱ میلیون واحدی رسید.

بورس تهران در آخرین روزکاری هفته، با روند نزولی در نماگرهای اصلی خود همراه شد اما بازاری متعادل و همراه با نوسانات مقطعی را شاهد بودیم. شاخص کل بورس طی معاملات امروز با وجود نوسانات مثبت و منفی، در نهایت با یک افت ۰.۸۹ درصدی همراه شد و به محدوده ۱.۸۲۱ میلیون واحدی رسید. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن نیز که مدتی است به دلیل قدرت کمتر گروه‌های کوچک نسبت به بزرگان بازار، روزهای ضعیف‌تری را دنبال می‌کند، یک کاهش ۰.۱۷ درصدی را تجربه کرد و توانست شرایط بهتری را نسبت به شاخص کل پشت سربگذارد. ارزش معاملات خرد سهام نیز عدد ۱۰۴۱۰ میلیارد تومان را به ثبت رساند و در کنار این موضوع، برای سومین روز پیاپی، خروج پول کدهای حقیقی از سر گرفته شده و شاهد خروج ۱۱۰۴ میلیارد تومان پول از سمت سهامداران حقیقی بودیم.

در زنگ پایان امروز همراه با روح‌الله عسکرشهبازی، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی شرایط جاری بورس تهران  و چشم‌انداز آتی آن پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با سروش حق‌وردی، معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران به بررسی جزئیات بیشتر از مصوبه فرابورس برای بازار پایهپرداختیم.

برچسب‌ها