برنامه کامل زنگ پایان ۲۱ فروردین ۱۴۰۲

چشم‌انداز بورس تهران در فصل بهار

همراه با ابراهیم صدرالدین کارشناس بازار سرمایه
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

بورس امروز تا حدودی طبق انتظارات پیش رفت و با افزایش عرضه‌ها نسبت به روزهای گذشته همراه بود اما باز هم در برخی صنایع و نمادها شاهد برتری خریداران نسبت به فروشندگان بودیم.

بورس امروز تا حدودی طبق انتظارات پیش رفت و با افزایش عرضه‌ها نسبت به روزهای گذشته همراه بود اما باز هم در برخی صنایع و نمادها شاهد برتری خریداران نسبت به فروشندگان بودیم. همانطور که قبل‌تر نیز اشاره شده بود، به نظر می‌رسد که از این پس صنایع مسیرهای متفاوتی را در پیش خواهند گرفت. شاخص کل بورس طی معاملات امروز در نهایت کار خود را با یک کاهش ۱.۰۱ درصدی به پایان رساند تا اولین روز منفی بورس ۱۴۰۲ رقم بخورد. در سمت دیگر اما شاخص هم‌وزن با وجود تلاش بسیاری که برای حفظ محدوده مثبت داشت، در نهایت با یک کاهش اندک ۰.۰۱ درصدی همراه شد. ارزش معاملات خرد سهام البته فعلا در محدوده مناسبی قرار دارد و طی روز جاری نیز عدد ۱۹۹۶۸ میلیارد تومان را به ثبت رساند اما در سمت دیگر شاهد خروج پول ۱۳۲۰ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در برنامه زنگ پایان امروز همراه با ابراهیم صدرالدین، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی روند روزانه بورس تهران و چشم‌انداز آتی آن پرداختیم.

برچسب‌ها