برنامه کامل بورسان ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

شاخص مهم برای تشخیص حباب بورس

علیرضا توکلی کاشی، مجید حصاری و احسان طاهری؛ کارشناسان بازار سرمایه
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

بورس تهران در روز سه‌شنبه همچنان پر قدرت به ادامه مسیر صعودی خود ادامه داد و توانست از ابتدای کار خود با تقاضای خوبی همراه شود.

فردای اقتصاد: بورس تهران در روز سه‌شنبه همچنان پر قدرت به ادامه مسیر صعودی خود ادامه داد و توانست از ابتدای کار خود با تقاضای خوبی همراه شود. اگرچه این تقاضا در صنایع مختلف متفاوت بود و پس از برتری در سمت گروه‌های بزرگ در روزهای ابتدایی هفته، طی روز جاری شاهد قدرت بیشتر خریداران در سمت شاخص کل هم‌وزن بودیم به طوری که نماگر اصلی تالار شیشه‌ای توانست با رشد ۱.۵۲ همراه شود و مرز 2.۵۱۸ میلیون واحدی را پشت سر بگذارد. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت و رشد ۲.۴۸ درصدی را به ثبت رساند تا به طور کلی روز خوبی برای سهامداران بازار سرمایه رقم بخورد. ارزش معاملات خرد سهام نیز امروز در سطوح بسیار خوبی قرار گرفت و توانست به محدوده ۲۰۳۳۲ میلیارد تومانی برسد که این موضوع با همراهی ورود پول ۱۴۵۵ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی نشان از تمایل بالای بورسی‌ها به ادامه مسیر صعودی دارد.

در بخش اول برنامه امروز همراه با علیرضا توکلی کاشی، کارشناس بازار سرمایه به سنجش عیار سیاست‌گذاری درست در بازار سرمایه پرداختیم.  

در بخش دوم برنامه نیز همراه با مجید حصاری، کارشناس بازار سرمایه به بررسی بازار سهام و پیش‌بینی روند آتی آن از نظر تکنیکالی پرداختیم.

در بخش پایانی نیز همراه با احسان طاهری، تحلیلگر اقتصادکلان فردای اقتصاد، آخرین تحولات بازار بین‌بانکی و بازار بدهی مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها