برنامه کامل بورسان ۷ شهریور

بورس در قله ۹۹ متوقف شد

با حضور محمد عربلو مدیر سرمایه‌گذاری تامین سرمایه لوتوس پارسیان و مومن احمدی مدیر سرمایه‌گذاری سبدگردان هامرز
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

امروز ۵۹ شرکت به ارزش ۵۰۲ میلیارد تومان درگیر صفوف سنگین فروش و ۸۱ شرکت به ارزش ۴۲۸ میلیارد تومان با صفوف طولانی خرید مواجه بودند

فردای اقتصاد: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز با افزایش ۰.۵۲ درصدی توانست تا سطح ۲ میلیون و ۹۵ هزار واحدی پیش‌روی کند. هر چند در نیمه نخست بازار نماگر اصلی در محدود ۲.۱ میلیون واحدی هم قرا گرفت اما نهایتا تشدید فشار فروش موجب عقب‌نشینی فعالان در تالار سعادت آباد شد. در روز جاری معیار هم وزن با ۰.۲۷ درصد افزایش به کار خود پایان داد.

در روزی که ارزش معاملات خرد (سهام و حق تقدم) در رقم ۵ هزار و ۱۶۷ میلیارد تومان تثبیت شد، معامله‌گران حقیقی بیش از ۱۹۶ میلیارد تومان جریان نقد از بازار خارج کردند. در مقابل اما صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط توانستند بیش از ۱۹۵ میلیارد تومان یونیت‌های سرمایه‌گذاری خود را به فروش برسانند.

در ۷ شهریور ماه ۵۴ درصد بازار معادل ۴۱۶ نماد معاملاتی در محدوده قرمز تابلو و ۴۶ درصد دیگر معادل ۳۵۱ شرکت در محدوده مثبت به کار خود پایان دادند.

در روز سه‌شنبه ۵۹ شرکت به ارزش ۵۰۲ میلیارد تومان درگیر صفوف سنگین فروش بودند. در بخش خرید هم شاهد شکل‌گیری صف‌های طولانی ۸۱ شرکت به ارزش ۴۲۸ میلیارد تومان بودیم.

امروز در برنامه بورسان، محمد عربلو مدیر سرمایه‌گذاری تامین سرمایه لوتوس پارسیان و مومن احمدی مدیر سرمایه‌گذاری سبدگردان هامرز به تشریح وضعیت جاری و چشم‌انداز آتی معاملات در بازار سهام پرداختند.