۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه گفت: در سال گذشته ۱۴ محصول در شرکت فولاد مبارکه و صبا طراحی و تولید شد. برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ طراحی و تولید ۲۰ محصول جدید پیش‌بینی شده است.

فردای اقتصاد: علیرضا مولوی‌زاده، مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با فردای اقتصاد بیان کرد: رویکرد فولاد مبارکه تمرکز بر تولید محصولات ویژه است. 
وی ادامه داد: تولید محصولات خاص و گریدهای با ارزش افزوده‌ بالاتر را می‌توان در زمره استراتژی‌های این شرکت در نظر گرفت. این رویکرد باعث شد که در چند سال اخیر تولید محصولات متنوع و جدید با رشد قابل توجهی همراه شود.
مولوی‌زاده گفت: نیازهای مشتریان در گروه‌هایی همچون خودرویی، کشتی‌سازی، لوله‌سازی، پروژه‌های ساختمانی و... در حوزه‌های مختلف شناسایی و با توجه به توانمندی‌هایی که در شرکت فولاد مبارکه و سایر شرکت‌های زیر مجموعه وجود دارد، طراحی و تولید محصولات جدید صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۴ محصول در شرکت فولاد مبارکه و صبا طراحی و تولید شد. برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ طراحی و تولید ۲۰ محصول جدید پیش‌بینی شده است. تا کنون تولید ۸ محصول محقق شده است. در ۲ سال گذشته از کلیه نرم ‌افزارها و سخت افزارهای شبیه‌ساز در راستای بهبود طراحی محصولات استفاده شد. در این شرکت محصولات از ایده تا تجاری‌سازی پیگیری می‌شوند.