۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

در ادامه نهضت مدرسه سازی فولاد سنگان در مناطق محروم شهرستان خواف، مدرسه شهدای غزه فولاد سنگان با حضور مسوولین افتتاح شد.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، سید علی شمسی نیا در مراسم افتتاح مدرسه شهدای غزه فولاد سنگان گفت : فولاد سنگان در ادامه نهضت مدرسه سازی و اهتمام به مسوولیت های اجتماعی این بار در نقش یک شرکت شهروند توانست مدرسه شهدای غزه روستای تیزاب را افتتاح کند.

رییس اداره آموزش و پرورش خواف خاطرنشان کرد: ۲۶۶ کلاس درس با مشارکت خیران و شرکت‌های معدنی خواف و اعتبارات اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی در این شهرستان در حال ساخت است.

روح الله غلام پور در حاشیه افتتاح مدرسه سه کلاسه شهدای غزه فولاد سنگان افزود:‌ ۱۷۳ کلاس درس هم در یک سال گذشته با همراهی همین اشخاص در مناطق شهری و روستایی این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این تعداد کلاس درس با رویکرد تداوم جهاد خدمت و در راستای طرح هر سه شنبه یک مدرسه در قالب افزون بر ۵۰ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس اداره آموزش و پرورش خواف گفت : مدرسه سه کلاسه شهدای غزه فولاد سنگان این شهرستان نیز امروز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و با زیربنای ۱۴۰ متر مربع با مشارکت شرکت فولاد سنگان و اداره کل نوسازی استان خراسان رضوی در راستای طرح هر سه شنبه یک مدرسه در شهرستان خواف به بهره برداری رسید.

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، در ادامه عمل به مسوولیت های اجتماعی، ساخت ۱۴۵ کلاس درس در مناطق مختلف شهرستان خواف را برنامه ریزی کرده است که با تلاش و خدمت موفق به ساخت بیش از ۸۵ مدرسه امیدآفرین در مناطق محروم شده است و تعداد دیگری نیز در دست ساخت دارد.

در آیین افتتاح این مدرسه که با حضور سمعیان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خواف، شمسی نیا معاون بهره برداری فولادسنگان، یعقوبی مدیر روابط عمومی، غلام پور مدیر آموزش و پرورش، جمعی از علمای اهل تسنن و تشیع و تنی چند از مدیران شهرستان همراه بود، مدرسه سه کلاسه فولاد سنگان افتتاح شد.