۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

مسعود عظیمی به عنوان مدیر عامل شرکت داده کاوی معتمد اول سام معرفی شد.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت داده کاوی معتمد اول سام که مهرماه ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و اعضای هیات مدیره شرکت داده کاوی معتمد اول سام برگزار شد مسعود عظیمی به سمت مدیرعامل معتمد اول سام منصوب شد.

مسعود عظیمی دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی است و پیش از این، قریب به ۱۰ سال معاونت توسعه کسب و کار و همچنین معاونت پشتیبانی کسب و کار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان را بر عهده داشته و در حال حاضر نائب رئیس هیأت مدیره شرکت پیدو نیز است.

شرکت داده‌کاوی معتمد اول سام در پنجم آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ تاسیس شد و از آبان‌ماه ۱۴۰۱ به عنوان نخستین شرکت معتمد مالیاتی کشور(TSP)  هم‌زمان با ابلاغیه رسمی سازمان امور مالیاتی به منظور تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور و پیاده‌سازی و راهبری نظام یکپارچه و فراگیر پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان فعالیت خود را آغاز کرد. ۷۰ درصد سهام شرکت داده‌کاوی معتمد اول سام متعلق به گروه داده‌پردازی پارسیان بوده و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین به ترتیب از جمله سهامداران اصلی این شرکت به شمار می‌روند.