۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
فروش نوری افزایش یافت

فردای اقتصاد:مجموع درآمدهای عملیاتی پتروشیمی نوری از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه امسال به بیش از ۸ هزار و ۱۸۰ ۱ میلیارد تومان رسید.

 پتروشیمی نوری در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۱ نیز میزان درآمدهای تجمیعی خود را ۳۱ هزار و ۳۳۸ میلیارد تومان به ثبت رساند.

این شرکت بیشترین درآمد را از فروش محصولات در بازار داخل کشور با ۵ هزار و ۱۳۱ میلیارد تومان کسب کرد، این میزان درآمد دربرگیرنده ۶۳ درصد از درآمد ماهانه بود.

درآمد ماهانه پتروشیمی نوری در تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش به دنبال داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۹ درصد رشد را نشان داد.

بنابراین گزارش میزان درآمدهای این پتروشیمی از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه  با رشد ۶۶ درصدی همراه بود.

بیشترین میزان درآمدی که نوری طی این دوره یک‌ماهه به دست آورد از محل فروش «رافینیت (صادراتی)» با یک هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان بود و «پارازایلین (داخلی)» نیز با یک هزار و ۴۲۴ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرارگرفت. در این ماه همچنین بیشترین نرخ فروش نیز به ارتوزایلین (صادراتی)» با ۳۳ میلیون تومان در ازای هر تن تعلق گرفت.

پتروشیمی نوری در تیرماه مقدار فروش محصولات خود را بالغ‌بر ۳۶۴ هزارتن اعلام کرد که این میزان نسبت به ماه قبل با ۱۴ درصد افزایش همراه بود.در همین حال از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز مقدار فروش محصولات این پتروشیمی برابر با یک میلیون و ۳۲۱ هزارتن گزارش شد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار