برنامه کامل زنگ پایان ۱۴ فروردین ۱۴۰۲

تداوم روزهای سبز بورس

همراه با محمد حسین نیاتی کارشناس بازار سرمایه
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
تداوم روزهای سبز بورس

بورس امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که روز گذشته نگرانی جدیدی را پیش روی خود می‌دید اما پس از یک وقفه کوتاه توانست هیجان منفی ایجاد شده را به خوبی پشت سر بگذارد و به مسیر صعودی خود ادامه دهد تا برای شکست سقف تاریخی خود خیز بردارد.

بورس امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که روز گذشته نگرانی جدیدی را پیش روی خود می‌دید اما پس از یک وقفه کوتاه توانست هیجان منفی ایجاد شده را به خوبی پشت سر بگذارد و به مسیر صعودی خود ادامه دهد تا برای شکست سقف تاریخی خود خیز بردارد. شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری و در حالی که ابتدا بیش از یک درصد عقب نشینی کرده بود، با افزایش ۰.۵۴ درصدی همراه شد و در محدوده ۲.۰۹ میلیون واحدی قرار گرفت. شاخص هم‌وزن اما از آنجا که از ابتدا شرایط بهتری را در صنایع و گروه‌های کوچکتر تجربه می‌کرد، بار دیگر عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت و رشد ۱.۳۲ درصدی را به ثبت رساند. ارزش معاملات خرد سهام در بازار امروز با ثبت عدد ۱۳۸۰۰ میلیارد تومانی در محدوده‌های خوب روزهای ابتدایی سال جدید باقی ماند اما روند ورود پول متوقف شد و طی معاملات امروز شاهد خروج پول ۸۸ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در برنامه زنگ پایان امروز همراه با محمد حسین نیاتی، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی روند امروز بورس تهران و چشم‌انداز آتی آن پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حامد IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    سلام لطفاً طبق روال قبل نسخه صوتی برنامه ها رو در قرار بدید
  • شاهین IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    صدای مهمان برنامه خیلی خراب بود
  • مهدی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    میخواستم خواهش کنم اگر براتون امکان داره یک برنامه در مورد قرارداد عجیب و غریب سهم گشان با آقای پهلوان با حضور کارشناسان و حقوقدانان برگزار کنید. یکی از بزرگترین واگذاری های تاریخ ایران با قیمت های واقعا پایینی در حال انجام است و بیشتر از صد هزار سهامدار از این قرارداد آسیب جدی میبینند.