۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
رشد ۵/ ۸ و ۲۳درصدی آهن سازی و فولادسازی در کاوه جنوب کیش

کاوه جنوب کیش در دوماهه نخست امسال رکوردهای جدیدی به ثبت رساند.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر سیدعباس حسینی گفت: این شرکت در دوماهه نخست امسال در شرایط بسیار سخت آب و هوایی رکوردهای جدیدی را به ثبت رساند به گونه ای که در آهن سازی با رشد ۵/۸ درصدی، تولید به میزان ۲۰ هزار تن بیشتر از سال قبل بود و در تولید شمش فولادی با ۲۳ درصد رشد ۶۸ هزار تن افزایش تولید شمش نسبت به سال قبل در مجموعه بزرگ فولاد کاوه رقم خورده است.

وی تصریح کرد: بزرگی این اعداد زمانی ملموس تر می شود که بدانید تولید ما بر حسب تن و نه کیلوگرم در سخت ترین شرایط تحریمی و گرمای طاقت فرسای کوره های ذوب به این میزان افزایش داشته است.

مدیر عامل کاوه جنوب کیش هدف از برگزاری مراسم بزرگداشت برای روایت ایثار رزمندگان را از آن جهت دانست که این روایات می توانند گام ها و باورها را استوار نگاه دارد تا در سال «رشد تولید» برگ های زرین دیگری در مجموعه بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش به جای گذاشته شود.

کامرانی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم با تقدیر از کارکنان فولاد کاوه جنوب کیش گفت: در سالی که مزین به نام رشد تولید است و مسایل اقتصادی۱۰سالی هست که از دغدغه های مقام معظم رهبری هست، فولاد کاوه جنوب کیش چنین رکوردهای عظیم و بزرگی در رشد تولید خود داشته است.

مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور نظام آبادی، مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس، کامرانی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، سیدعباس حسینی مدیر عامل، شریفی رییس هیت مدیره فولاد کاوه جنوب کیش و ماشالله شاهمرادی بازیگر و روایتگر دفاع مقدس در مسجد آل رسول این شرکت برگزار شد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار