۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
افزایش۶۶درصدی سود خالص در ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری،   از افزایش۶۶درصدی سود خالص  شرکت درسال ۱۴۰۱نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل ازروابط عمومی شرکت ورق‌ خودروچهارمحال و بختیاری، حمید شجاعی ضمن ارایه گزارش فعالیت هیات مدیره به مجمع، افزایش۶۶درصدی سود خالص، رشد ۲۱درصدی فروش محصولات درسال ۱۴۰۱نسبت به سال ۱۴۰۰ و تولید ۲۵۳هزار تن ورق گالوانیزه را از اقدامات و دستاوردهایی  این شرکت برشمرد.

 وی افزود: امید است شرکت ورق خودرو با تداوم برنامه ریزی های دقیق و حمایت های شرکت فولاد مبارکه درسال مهار تورم و رشد تولید بتواند به دستاوردهای بیشتری دست یابد.

مجمع عمومی سالیانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به ریاست عباس اکبری محمدی معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه و باحضور اکثریت سهامداران، اعضای هیات مدیره، حسابرس وبازرس قانونی شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مقرر شد ۴۵درصد از سود قابل تقسیم بین سهامداران توزیع شود. و همچنین گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت ارایه و مورد تصویب مجمع قرار گرفت و موسسه حسابرسی رایمند و همکاران بعنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی ۱۴۰۲ انتخاب شدند.

درپایان عباس اکبری محمدی معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های فولاد مبارکه و رییس مجمع اقدامات صورت گرفته در این شرکت را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با تلاش هرچه بیشتر شاهد پیشرفت روزافزون این مجموعه باشیم.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار