برنامه کامل بورسان ۱۴ شهریور ماه

بورس به ساحل امن رسید؟

با حضور آرش پناهی مدیر سرمایه‌گذاری شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان و مهدی منوچهری مدیر سرمایه‌گذاری تامین سرمایه دماوند
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
بورس به ساحل امن رسید؟

امروز ارزش معاملات خرد (سهام و حق تقدم) در محدوده‌ای بیش از ۵ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان قرار گرفت و دماسنج اصلی بورس ۰.۶۹ درصد افزایش ارتفاع داشت

فردای اقتصاد: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز با رشد ۰.۶۹ درصدی توانست تا محدوده ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی پیشروی کند. معیار هم وزن در روزی که ۵۹ درصد بازار در محدوده سبز تابلو معامله شد توانست با ۰.۷۷ درصد افزایش به کار خود پایان دهد.

در آخرین روز کاری بازار سهام ارزش معاملات خرد (سهام و حق تقدم) در محدوده‌ای بیش از ۵ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان قرار گرفت و متعاقبا نزدیک به ۱۱۸ میلیارد تومان پول حقیقی از گردونه معاملات خارج شد. در آن سوی بازار اما صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط ۲۱۷ میلیارد تومان و صندوق‌های سهامی ۳۵ میلیارد تومان جریان نقد از سوی سرمایه‌گذاران خرد را جذب کردند.

روز سه‌شنبه ۸۳ نماد معاملاتی درگیر صف خریدی به ارزش ۳۸۵ میلیارد تومان و در مقابل ۴۶ شرکت به ارزش ۴۷۰ میلیارد تومان در صفوف سنگین فروش قرار گرفتند.

امروز ۳۱۱ شرکت در محدوده قرمز تابلو به فعالیت خود پایان دادند.

در برنامه امروز بورسان، آرش پناهی مدیر سرمایه‌گذاری شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان و مهدی منوچهری مدیر سرمایه‌گذاری تامین سرمایه دماوند به تشریح وضعیت فعلی و چشم‌انداز آتی معاملات بازار سهام پرداختند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 2m1400 IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    پیش بینی و بروز رسانی بازارهای جهانی از دید شخصی : به نام خدا و با سلام مختصر مفید : بنظر من بازارهای جهانی طوری برنامه ریزی شده اند که با هر سناریوی سیاسی اقتصادی می بایست چند ماه آینده سال میلادی را افزایشی و حداقل با ثبات رفتار کنند. سالم و تندرست ۶ سپتامبر ۲۰۲۳
  • علی نیازی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    سلام و درود : یکی از بهترین برنامه های مجموعه عزیزان فردای اقتصاد .همین برنامه با حضور مدیران سرمایه گذاری هاست که باعث تقویت دانش و تجربه مخاطب است.متشکرم سروش بهرامی عزیز و تمام عوامل برنامه..