۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
تیگو ۹ چری بطور رسمی رونمایی شد

تیگو 9 به عنوان محصول سنگین وزن جدید چری در سال 2024، اولین حضور خود را در نمایشگاه خودرو پکن انجام داد.

به  گزارش فردای اقتصاد ، تیگو 9  به‌عنوان رده بالاترین مدل در خانواه تیگو، به اندازه بزرگ‌تر، عملکرد قوی‌تر و تجربه لوکس‌تر تکیه می‌کند تا سری Tiggo را به چالش بکشد و استانداردهای لوکس را دوباره تعریف کند و محرک ادامه روند صعودی برند باشد.
این مدل با قابلیت‌های جامع QPower پشتیبانی می‌شود که مبتنی بر سیاست فراهم ساختن اکوسیستمی سبز شکل گرفته است. معماری Qpower توسط مدل جدید چری پشتیبانی می‌شود و به چری این اجازه را می‌دهد تا در حوزه بهره برداری ار انرژی‌های جدید و با تکیه به هوش جهانی به پیشرفت خود ادامه دهد.
درواقع هدف چری با ارایه  مدل جدید، بازتعریف آن چیزی از محصولات شاخص است که می‌توانند با ارائه فناوری های نو و پیشرفته در دسترس مصرف کنندگان جهانی باشند.این مدل با قابلیت‌های جامع QPower پشتیبانی می‌شود که مبتنی بر سیاست فراهم ساختن اکوسیستمی سبز شکل گرفته است. معماری Qpower توسط مدل جدید چری پشتیبانی می‌شود و به چری این اجازه را می‌دهد تا در حوزه بهره برداری ار انرژی‌های جدید و با تکیه به هوش جهانی به پیشرفت خود ادامه دهد.
از ٢٥ آوریل، چری در نمایشگاه خودرو پکن -جایی که مدل پرچمدار خانواده چری تیگو نمایش داده شده با آخرین فناوری های خود حضوری چشمگیریافته است .بدون شک در بین محصولات چری، مدل جدید این شرکت، نقطه عطف کلیدی آنها خواهد بود که استراتژی بلند مدت چری را برای برند Tiggo به نمایش می‌گذارد.

تیگو ۹ مفهوم طراحی منای خانواده

تیگو 9  مفهوم طراحی مناسب خانواده را با شکل کلی پایدار و شکیل به ارث برده است. جلوپنجره الماسی، چرخ‌های بزرگ و چراغ‌های عقب از نوع جلویی حس طراحی آن را برجسته می‌کند. فضای داخلی کابین خلبانی پیچیده با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی دارد که با صفحه کنترل مرکزی بزرگ هماهنگ شده و حس قوی از تکنولوژی و تجمل را ایجاد می کند.

مصرف سوخت پایین   تیگو ۹

تیگو 9 مجهز به نسل جدید ابر هیبریدی Q-POWER چری است که از مزایای قدرت قوی، مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.
مصرف سوخت این سری تنها 5.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است و برد جامع آن بیش از 1400 کیلومتر است. در این محصول می‌توانید 30 تا 80 درصد باتری را در 20 دقیقه شارژ کند، و این اولین بار است که حداکثر توان 6.6 کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای می‌دهد و سناریوهای استفاده از وسایل نقلیه در فضای باز را بسیار غنی می‌کند. تیگو 9  مجهز به رانندگی خودکار سطح L2.5، با 19 عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است. در عین حال، تیگو 9  با استاندارد ایمنی پنج ستاره عرضه می‌شود، بیش از 85 درصد از خودرو از فولاد با مقاومت بالا استفاده می کند که استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را برآورده می کند.

تیگو۹ شاسی بلند پرچمدار

تیگو 9  یک شاسی بلند پرچمدار است که لاکچری، هوشمندی و ایمنی را ادغام می کند و با دقت برای حرفه ای های سطح بالا که کیفیت زندگی عالی را دنبال می کنند ساخته شده است. این خودرو از کلیدواژه‌های زیباتر، مجلل، هوشمندتر و دوستدار محیط زیست برای سفر حمایت می کند و هر سفری را به نماد زندگی با کیفیت تبدیل می کند. تیگو 9  با ویژگی‌های فنی، لوکس و تجاری خود کاملاً نیازهای سفر آنها را برآورده می‌کند و به شما اجازه می‌دهد از لذت سفر با کیفیت حتی در زندگی کاری پرمشغله خود لذت ببرید.

ارتقای محصول تیگو ۹ در آینده

در آینده، تیگو 9  به روز رسانی و ارتقای محصول ادامه خواهد داد و کیفیت بالاتر و تجربه سفر بهتری را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان می آورد.

تیگو ۹ چری بطور رسمی رونمایی شد



معرفی تیگو۹ با پلتفرم.T1X  

معرفی مثل x22، x33، x55 پرو، تیگو 7 و تیگو 8 از پلتفرم T1X استفاده می‌کنند، ولی تیگو 9 با پلتفرم T2X معرفی میشه
در این پلتفرم، هوش و اتصال به اینترنت به عنوان مسیرهای توسعه اولیه در بخش خودرو ظاهر شده اند. چری برای انطباق سریع با این تغییر فناوری، فناوری هوشمند را به نقطه کانونی در تحقیق و توسعه خود تبدیل کرده است. چری با ادغام فناوری اتصال هوشمند پیشرفته، پلتفرم جدید T2X را ایجاد کرده است که ترکیبی از هوش و ایمنی است.
نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" دایر است
تمرکز بر روی خودروهای ، برقی، هیبریدی، خودران و متصل است.
117 مدل خودرو توسط 30 شرکت خودروساز جهان به نمایش گذاشته شده  و
278 خودروی برقی در این نمایشگاه حضور دارند.
از جمله رویدادهای این نمایشگاه می توان به رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو اشاره کرد.

نمایش سه محصول اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴

اکسید درنمایشگاه  خودرو پکن ۲۰۲۴ خودروهای ES و RX PHEV را به معرض نمایش گذاشت.
همچنین در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ اکسید نیز  آخرین دستاوردهای خود را رونمایی کرد.
نمایشگاه خودرو پکن نخستین روز از برگزاری را با رونمایی اکسید از محصولات خود سازگار با محیط زیست و برگزاری یک رویداد که توسط EXEED International آغاز بکار کرد.
این محصولات نتیجه پیشرفت‌های تکنولوژیکی است که توسط برند انرژی‌های جدید EXLANTiX در بیش از یک سال گذشته انجام شده است. نمایش این خودرو در کنار سایر محصولات الکتریکی EXEED مانند ES و RX PHEV تنوع سبد انتخاب مشتریان از میان خودروهای انرژی جدید را متنوع‌تر کرده است.
اکسید با رونمایی از جدیدترین نوآوری های خود در نمایشگاه خودرو پکن و به دنبال آن مجموعه ای از رویدادهای فراگیر در ووهو نشان می دهد که نه تنها بخشی از توسعه آینده خودروهای لوکس است. بلکه در حال شکل دادن آن است. این برند با تمرکز بر تجملات، انرژی‌های پایدار، فناوری پیشرفته و تعهد انتظارات مشتریان، آماده است تا معنای یک برند ممتاز در صنعت خودرو را دوباره تعریف کند.

تیگو ۹ چری بطور رسمی رونمایی شد

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار