۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
آخرین قیمت گوشت و مرغ اعلام شد

امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۸، ۶۰۴ تومان خرید و فروش شد. قیمت گوشت گوساله هم بدون تغییر است.

خبرآنلاین: بازار گوشت و دام تهران امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، شاهد ثبات قیمت گوشت مرغ در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۸، ۶۰۴ تومان خرید و فروش شد.

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۵، ۸۹۲ تومان معامله شد.

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم در بازار امروز ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری و فروخته شده است.

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۲ هزار تومان معامله شد.

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار صعود را در پیش گرفت و کیلویی ۳۲۰ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها