۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
دو توکن جدید در بازارهای تتری و ریالی نوبیتکس

دو ارز دیجیتال آئوو (AEVO) و مانترا (OM)  به بازارهای تتری و ریالی نوبیتکس اضافه شد.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل ازروابط‌عمومی نوبیتکس، کارمزد معاملات این دو توکن تا ساعت ۱۸ شنبه دوم تیرماه رایگان است. پلتفرم نوبیتکس در اضافه کردن رمزارزهای جدید به فهرست بازارهای خود استانداردهای خاصی دارد و فقط پروژه‌هایی که معیارهای لازم را داشته باشند به نوبیتکس راه پیدا می‌کنند.

آئو؛ نماینده یک صرافی غیرمتمرکز

آئوو توکن بومی یک صرافی غیرمتمرکز به همین نام است که از فروردین ۱۴۰۲ راه‌اندازی شده. این پروژه توسط شرکتی به نام Ribbon Finance ساخته شده که سه سال قبل‌تر پلتفرمی با هداف ارایه پروتکل و ابزارهای لازم برای انجام معاملات پیشرفته ارزدیجیتال تاسیس کرده بود. خود پلتفرم آئوو هم با این هدف شکل گرفت که کاربران بتوانند از قابلیت‌هایی مثل اهرم در معاملات خود استفاده کنند. بالاترین قیمتی که توکن آئوو تاکنون تجربه کرده همان روزهای ابتدایی راه‌اندازی بود و قیمت آن در حال حاضر تا کمتر از یک دلار هم سقوط کرده اما پیش‌بینی کارشناسان حکایت از این دارد که در سال‌های آتی قیمت این توکن رشد چشمگیری را تجربه خواهد کرد. برای خرید و فروش آئوو می‌توانید به بازارهای تتری و ریالی نوبیتکس سر بزنید.

مانترا و رکوردزنی در ۲۰۲۴

سازندگان مانترا این پروژه را به عنوان یک زیرساخت برای توسعه برنامه‌های توسعه دیفای در دنیای وب ۳ ایجاد کردند و توکن اختصاصی این اکوسیستم مانترا دائو نام دارد. نقطه شروع این پروژه به سال ۲۰۲۰ و اوج همه‌گیری کرونا برمی‌گردد. حالا بعد از چهارسال ارزش بازار آن به بیش از ۵۵۰ میلیون دلار رسیده و در جایگاه ۱۱۶ رمزارزها قرار دارد. اگر درباره اوضاع قیمت این توکن می‌خواهید بدانید باید بگوییم در سال ۲۰۲۴ مانترا دائو خیلی روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و از ابتدای سالجاری میلادی قیمت آن بیش از هفت برابر شده. این در حالی است که پیش‌تر قیمت این توکن به مدت دوسال در محدوده کمتر از ۰.۱ دلار درجا می‌زد. در حال حاضر امکان خرید و فروش مانترا در بازارهای ریالی و تتری نوبیتکس فراهم است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار