۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
هر فرد چند سکه از مرکز مبادله می‌تواند خریداری کند؟

سخنگوی مرکز مبادله گفت: در مجموع ۱۲ حراج برگزار شده قبلی جمعا ۱۷۸ هزار و ۶۱۰ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

باشگاه خبرنگاران: اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: سیزدهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه ۴ تیرماه در مرکز مبادله برگزار می‌شود تمام سکه‌های عرضه شده حراج فردا ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی هستند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است به شکلی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه را در سبد خود داشته باشد، اما در نهایت نباید جمع هر سه با هم بیشتر از ۵ قطعه باشد.

او می‌گوید: واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است.

بالسینی در پاسخ به این پرسش که هزینه تحویل و انبارداری چه میزان است؟ اظهار کرد: هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود و به شعب بانک عامل پرداخت می‌شود. همچنین هزینه انبارداری ۵۰ هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود و این هزینه شامل روزهای تعطیل رسمی نیز است.

او در نهایت می‌گوید: در مجموع ۱۲ حراج برگزار شده قبلی جمعا ۱۷۸ هزار و ۶۱۰ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها