۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
دو مجمع «سپید» در یک روز؛ موضوعات جدید فعالیت‌ سپید ماکیان تصویب شد

صبح امروز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سپید ماکیان برگزار شد تا ضمن انتخاب انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و همچنین انتخاب اعضای هیئت مدیره، موضوع فعالیت جدید این شرکت نیز تصویب شود.

فردای اقتصاد: مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده شرکت سپید ماکیان صبح امروز با هدف انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و همچنین انتخاب اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

در بخش ابتدایی این مجمع، با دریافت مجوز از سازمان بورس و با نظر سهامداران عمده، برای سال مالی جدید، موسسه حسابرسی بیات رایان به عنوان حسابرس و بازرس اصلی شرکت سپید ماکیان و موسسه حسابرسی ایران مشهود به عنوان حسابرس علل بدل این شرکت انتخاب شدند.

اعضای جدید هیاتمدیره سپید ماکیان انتخاب شدند

بخشی از مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده شرکت سپید ماکیان به انتخاب اعضای هیات‌مدیره این شرکت اختصاص داشت. به این ترتیب آقای مجتبی رسولی، شرکت دام و طیور کوروش، شرکت صنعت غذایی کوروش، شرکت نوین زعفران، شرکت گسترش صنایع بسته‌بندی کوروش، شرکت گلبرگ بهاران و شرکت گلرنگ پخش برای سال مالی جدید انتخاب شدند.

تغییر موضوع فعالیت «سپید» در مجمع عمومی فوق‌العاده

همچنین مجمع عمومی فوق‌العاده سپید ماکیان به منظور تغییر موضوع فعالیت و تغییر سال مالی شرکت نیز ساعت ۱۰.۵  روز یکشنبه ۱۰ تیرماه با حضور ۷۱ درصد از سهامداران برگزار شد.

 بنابر نظر سازمان بورس و تصویب سهامداران، موضوع فعالیت شرکت سپید ماکیان در دو دسته اصلی و فرعی تعریف شد.

بر اساس این تعاریف اعلام شد موضوع اصلی فعالیت شرکت سپید ماکیان، تولید و پرورش انواع طیور اعم از مرغ گوشتی، مرغ مادر گوشتی، مرغ اجداد گوشتی، مرغ تخم‌گذار، مرغ مادر تخم‌گذار، بوقلمون مادر و گوشتی، بلدرچین، احداث و بهره‌بردای صنایع مرتبط با آن‌ها اعم از احداث کارخانه دان، سردخانه، کارخانه جوجه‌کشی، کشتارگاه طیور و هر نوع ماشین‌آلات و مواد اولیه موردنیاز مرغداری‌ها، زراعت، باغداری و صنایع مزبور و صادرات محصولات تولیدی آن‌ها، تهیه و بسته‌بندی کلیه فرآورده‌های مواد غذایی و پروتئینی از هر قبیل. مدیریت کامل زنجیره یکپارچه تولید گوشت طیور، انجام خدمات کشتارگاهی اعم از فرآوری، بسته‌بندی و عرضه محصولات دام و طیور، انجام هرگونه فعالیت در زمینه تولید پروتئین حیوانی است.

همچنین در این مجمع موضوع فرعی شرکت سپید ماکیان تشریح و عنوان شد: شرکت جهت نیل به اهداف خود در موضوعات اصلی فعالیت می‌تواند به کلیه عملیات مجاز بازرگانی در زمینه‌های مربوطه و فعالیت در زمینه واردات، تولید، تولید، فروش و توزیع کلیه اقلام دارویی، مواد اولیه، مکمل‌ها، مواد بیولوژیک نهاده‌های دامی و خوراک دام و طیور و آبزیان. اجاره و بهره‌برداری از غرف میادین میوه و تره‌بار تهران و سایر شهرستان‌ها و همچنین مراکز عرضه مستقیم محصولات تولیدی، انجام هر گونه فعالیت در زمینه تکثیر و پرورش آبزیان و کلیه امور مربوط به شیلات و زراعت و باغداری و تولید و پرورش انواع نهال و محصولات حاصل از آن، احداث گلخانه و صنایع پردازشی محصولات زراعی و باغداری و تکثیر و پرورش دام. انجام فعالیت‌های آزمایشگاهی (خدمات آزمون) شامل: آزمون مواد اولیه در موادی ورودی و خوراک آماده تولیدی طیور، انجام آزمون‌های بیولوژی و میکروبیولوژی، مواد غذایی و خوراک دام و طیور و آزمون‌های مربوط به خوراک آب و فاضلاب مبادرت کند.

همچنین در پایان این مجمع، سال مالی شرکت سپید ماکیان با اکثریت آرا از تاریخ ۲۹ اسفند به تاریخ ۳۰ آذر تغییر یافت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار