۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
آین دیزل ۱۲ساله شد

آرین دیزل با تلاش و تعهد بی‌وقفه به ارایه محصولات و خدمات باکیفیت در صنعت خودروهای تجاری، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار خودروهای تجاری به‌ دست آورد و به یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شود.

فردای اقتصاد-شرکت آرین دیزل در سال ۱۳۹۱ با هدف تحول در صنعت خودروهای تجاری تاسیس شد. از تولید نخستین محصول تا به‌روزترین فناوری‌ها، آرین دیزل همیشه تلاش کرده تا نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن برآورده کند و به اعتماد آنان پاسخ دهد.

پس از تاسیس در سال ۱۳۹۱، آرین دیزل با تعریف استانداردهای جدید در کیفیت، رضایت و ارزش مشتری، تبدیل به نیرویی محرک در بخش خودروهای تجاری شد. یک سال پس از تاسیس این شرکت، شراکت خود با JAC Motors را شروع و در سال ۱۳۹۳ واردات خودروهای تجاری سبک با برند JAC را آغاز کرد. سبد اولیه محصولات آرین دیزل دربرگیرنده محصولاتی از سری N شرکت JAC شامل کامیونت‌های ۶/۵ تن، ۶ تن، ۵/۷ تن و ۲/۸ تن بود.

با توسعه شرکت، بلندپروازی‌های آرین دیزل ادامه پیدا کرد و تصمیم بر آن شد که آرین دیزل تنها واردکننده این محصولات تجاری نباشد، بلکه در راستای تولید محصولات نیز قدم بردارد. این تفکر منجر به خرید سایت تولیدی شهرستان خمین شد. برغم چالش‌های موجود در بخش تولید، آرین دیزل سه محصول تجاری سبک JAC – کامیونت‌های N۶۰، N۸۵ و N۹۰ – و همچنین ون Sunray را به بازار معرفی کرد.

سه سال بعد و در پی آغاز همکاری راهبردی با شرکت SHACMAN، آرین دیزل تحت برند SHACMOTO وارد حوزه خودروهای تجاری سنگین شد. این همکاری موجب شد تا آرین دیزل محصولاتی از قبیل کشنده تک محور X۵۰۰۰، کامیون باری جفت محور X۵۰۰۰L و همچنین کامیون کمپرسی جفت محور X۵۰۰۰D را به سبد محصولات خود اضافه کند و حضور خود در بازار خودروهای تجاری را استحکام بخشد.

امروز آرین دیزل تبدیل به یک سازمان چند وجهی در صنعت خودروهای تجاری شده است و دارای شبکه فروش و خدمات پس از فروش با ۳۰ نماینده در سرتاسر کشور است. از دستاوردهای اخیر آرین دیزل می‌توان تبدیل شدن به دومین تولیدکننده خودروهای تجاری سبک در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از حیث تعداد فروش و تولید را نام برد. مطمئناً بدون کمک ۳۰۰ متخصصی که در حال حاضر در آرین دیزل مشغول به خدمت هستند، دستیابی به چنین اهدافی میسر نبود.

با نگاه به آینده، آرین دیزل تمرکز خود را بر روی توسعه سبد محصولات قرار داده است و تصمیم به معرفی یک کشنده اقتصادی و همچنین یک کشنده مدرن و زیبا با همکاری شرکت SHACMAN و ۴ محصول جدید در بخش کامیونت‌ها با همکاری شرکت JAC در آینده‌ای نزدیک گرفته است. این شرکت مشتاقانه درانتظار پروژه‌های آتی خود است و متعهد است که تعالی را در کلیه جنبه‌های عملیات خود سرلوحه امور قرار دهد.

 در شرکت آرین دیزل به ارزش‌هایی چون کیفیت، نوآوری، و مشتری‌مداری پایبند هستیم. این ارزش‌ها نه تنها در محصولات و خدمات ما بلکه در تعاملات روزمره با مشتریان، همکاران، و شرکای تجاری تجلی می‌یابند. اعتقاد داریم که موفقیت پایدار از تعهد به این اصول حاصل می‌شود.

در این لحظه ویژه، مایلیم از همه مشتریان، کارکنان، و شرکای تجاری که ما را در این مسیر همراهی کرده‌اند، صمیمانه تشکر کنیم. بدون حمایت شما، دستاوردهای ما ممکن نمی‌بود.

با امید به آینده‌ای روشن‌تر، ما به مسیر خود ادامه می‌دهیم و متعهد به ارائه بهترین‌ها هستیم.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha