۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
افق تولید سالانه ۲۵۰هزار دستگاه خودرو در بهمن موتور

رییس هیات مدیره گروه بهمن راهبرد این شرکت را توسعه همه جانبه دانست و در افق‌ خود تولید سالانه ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو را پیش‌بینی کرد.

فردای اقتصاد-جمشید ایمانی در مجمع سالیانه شرکت بهمن موتورگفت: بهمن موتور چشم‌اندازهای بزرگی را در نظر گرفته و با جدیت تحقق آنها را دنبال می‌کند که این امر جز با حمایت سهامداران و افزایش ظرفیت‌های تولید خودروهای سواری بر روی بن‌سازه‌های (پلتفرم) جدید محقق نخواهد شد.

وی در مجمع سالیانه این شرکت، از رای دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم احزار جریمه پنج هزار میلیارد تومانی بهمن به سازمان تعزیرات خبر داد.

رییس هیات مدیره گروه بهمن در مورد جریمه بهمن موتور افزود: این جریمه ابتدا چهارده هزار میلیارد تومان تعیین شده بود که با اعتراض اولیه بهمن به پنج هزار میلیارد تومان کاهش یافت و در نهایت دیوان عدالت اداری با پذیرفتن اشکالات حقوقی، مراحل نهایی این پرونده سپری می‌شود که به زودی جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش بازرس قانونی صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۲ به صورت مطلوب تنظیم شده‌اند و فعالیت‌های این مجموعه در شرکت‌های تابعه و اصلی فاقد کاملا شفاف بوده است.

سهامداران این شرکت تعیین سود هفت تومانی سهام این شرکت را تصویب کردند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha