۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
دولت عزمی برای واردات خودرو کارکرده ندارد

مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس: ظاهرا دولت عزمی برای واردات خودرو ندارد. واردات خودرو نیاز به قانون ندارد و دولت همین امروز هم می‌تواند اقدام به واردات خودرو بکند.

فردای اقتصاد: مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنعت و معدن در توییتی به اعلام موافقت این کمیسیون با واردات خودرو و پیشنهاد گنجاندن آن در لایحه بودجه واکنش نشان داده و نوشته است : واردات خودرو در کنترل بازار نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

طاهری با اشاره به تصویب واردات خودروهای دست دوم در کمیسیون صنعت، معدن و ارسال آن به کمیسیون تلفیق نوشته است: واردات خودرو نیاز به قانون ندارد و دولت همین امروز هم می‌تواند اقدام به واردات خودرو بکند.
رئیس کمیسیون صنعت، معدن با تاکید بر اینکه واردات خودرو خلاء قانونی ندارد، افزود: جزئیات این اقدام هنوز مشخص نیست و آنچه در کمیسیون مورد تاکید قرار گرفته، واردات آن است و به کمیسیون تلفیق هم پیشنهاد شده تا این موضوع در لایحه بودجه گنجانده شود.
وی اقدام کمیسیون صنایع و معادن را پیشنهادی در راستای تاکید برای واردات خودرو عنوان و اعلام کرده است: با توجه به کمبود خودرو، این پیشنهاد برای پاسخ به نیاز بازار ارائه شده است.
طاهری با بیان اینکه ظاهرا دولت عزمی برای واردات خودرو ندارد، افزود: جزئیات لازم برای واردات خودرو باید در آئین‌نامه مورد نظر برای این اقدام مشخص شود. واردات خودرو تاثیر قابل توجهی در کنترل بازار ایفا خواهد کرد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها