۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
خودروهای لاماری در بورس کالا چند قیمت خوردند؟

بورس کالا امروز میزبان چهار رنگ مختلف خودرو لاماری ایما بود که در پایان این خودروها بین ۵ تا ۱۵ درصد ارزان‌تر از بازار قیمت خوردند.

فردای اقتصاد: بورس کالا امروز میزبان عرضه ۵۵۰ دستگاه خودروی لاماری ایما در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و خاکستری بود که جمعا با ۲۸۶۲ تقاضا برای خرید این خودروها روبرو شد.

در این میان بیشترین رقابت برای لاماری ایما مشکی رنگ شکل گرفت و در نهایت این خودرو (با احتساب مالیات، هزینه‌های جانبی و خواب پول)، دو میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان به فروش رفت که حدود ۵ درصد (۱۱۸ میلیون) ارزان‌تر از بازار بود.

در مقابل کمترین میزان رقابت به میزان ۸۱ درصد برای عرضه ۱۰۰ دستگاهی لاماری ایما سبزرنگ بود که در نهایت این خودرو نیز (با احتساب مالیات، هزینه‌های جانبی و خواب پول)، دو میلیارد و ۱۱۴ میلیون تومان به فروش رفت که حدود ۱۵ درصد (۳۸۶ میلیون) ارزان‌تر از قیمت بازار بود. لاماری سفید و خاکستری نیز حدود ۷ تا ۸ درصد ارزان‌تر از بازار قیمت خوردند.

زمان تحویل این خودروها ۳۱ خرداد سال آینده بوده و مشمول ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۳۹.۴ میلیون تومان هزینه‌های جانبی و سایر هزینه‌ها می‌شود. این خودرو در حال حاضر در بازار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال معامله است.

نگاهی کوتاه به خودرو لاماری

لاماری نام تجاری محصولات سواری تولیدی شرکت آرین پارس موتور است و خودرو لاماری ایما، نخستین محصول این خودروساز محسوب می‌شود که بهمن ۱۴۰۰ رونمایی شد.

لاماری ایما نسخه مونتاژ شده خودروی چینی دانگ‌فنگ T۵EVO  و با مشخصات حجم موتور ۱.۵ لیتر توربوشارژ، چهار سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ،  حداکثر قدرت موتور ۱۹۵ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه و ۷ سرعته دو کلاچه است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار