برنامه کامل زنگ پایان ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

سهام همچنان ارزان ترین دارایی کشور است؟

همراه با حسین اله‌دادی کارشناس بازار سرمایه و حسین شیبانی کارشناس بازارهای مالی بین‌الملل
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
سهام همچنان ارزان ترین دارایی کشور است؟

بورس تهران در روز یکشنبه نشان داد که همچنان خریداران از قدرت بالاتری نسبت به فروشندگان برخوردارند و اگرچه شاهد بازاری همچون روز گذشته نبودیم اما مسیر صعودی ادامه یافت و شاهد افزایش دوباره نماگرهای تالار شیشه‌ای بودیم.

بورس تهران در روز یکشنبه نشان داد که همچنان خریداران از قدرت بالاتری نسبت به فروشندگان برخوردارند و اگرچه شاهد بازاری همچون روز گذشته نبودیم اما مسیر صعودی ادامه یافت و شاهد افزایش دوباره نماگرهای تالار شیشه‌ای بودیم. شاخص کل بورس امروز پس از یک دوره افزایش عرضه‌ها، با بازگشت خریداران روبرو شد و در نهایت با یک افزایش ۰.۹۴ درصدی به کار خود پایان داد تا در محدوده ۲.۲۷۵ میلیون واحدی قرار بگیرد. شاخص هم‌وزن نیز که همچنان عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارد، با رشد ۱.۵۹ درصدی همراه شد. ارزش معاملات خرد سهام نیز طی معاملات روز جاری خود را در محدوده قابل قبولی حفظ کرد و عدد ۱۸۷۳۴ میلیارد تومانی را به ثبت رساند که در کنار آن شاهد ورود پول ۴۶۷ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در برنامه زنگ پایان امروز همراه با حسین اله‌دادی، کارشناس بازار سرمایه، به ارزیابی روند فعلی بورس، مولفه‌های تاثیرگذار و چشم‌انداز آتی آن پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با حسین شیبانی، کارشناس بازارهای مالی بین‌الملل به بررسی بازارهای جهانی  در هفته گذشته پرداختیم.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • مهدی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    سلام لطفا ویدئو ها رو مثل سایت بورسان بصورت صوتی قابل پخش کنید.تصویری به سختی باز میشه
    • فردای اقتصاد DE ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      سلام وقت بخیر متاسفانه به دلیل فنی امکان پخش مستقیم صوتی در سایت وجود نداره اما توی کانال تلگرام میتونید نسخه‌های صوتی رو گوش کنید
  • محمد رضا سزاوار IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    تشکر بابت برنامه های خوب شما بزرگواران
  • فعال بورسی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    پولهایی که واسه جنگ اکراین چاپ کردن هم تو راهه
  • کارن IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    البته تا جایی که می دونم تضعیف روبل در ماه های اخیر بخشیش عمدی بوده و پیرو سیاستهای پولی خودشون بوده. حالا یا به قصد صادرات یا اهداف دیگه. خلاصه اینکه فقط بعد اقتصادیش نیست. مثل چین که عمدا پولش و تضعیف می کنه. کارشناس محترم یک جانبه به موضوع نگاه می کنند.
  • 2m1400 IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    با سلام و سپاس از برنامه خوب بورسان. نقدی داشتم بر کارشناسی جناب شیبانی عزیز؛ اینکه گفته اید داوجنز قبلگاه کامودیتی هاست که الان شرایط مساعدی هم دارد بماند ولی اینکه قبلگاه شناخته اید آن را؛ سوالی دارم: آیا امریکا اولین کشور کامودیتی است؟ اگر بله آیا مگر بلحاظ المان های اقتصادی چین را رتبه نخست
  • 2m1400 IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    ادامه : آیا صندوق بین‌المللی پول جدیدا چین را رتبه نخست در اقتصادی جهانی معرفی نکرده است؟ و بر اساس شاخص پیشرفت کدام را بالاتر می دانید؟ چین یا امریکا. اینکه به داده های غربی بخواهم اعتمادی داشته باشم متاسفانه برای من قابل قبول نمی افتد چرا که امریکا هم در سیاست و هم در اقتصاد دچار مشکلات مهمی شده
  • 2m1400 IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    باسلام ضمن ارادت و سپاس از تحلیل های جناب شیبانی؛ تحلیل تکنیکال روبل ارایه شده اشتباه است. بهتر بگویم ناقص است. توضیحات بیشتر را از ابزارهای تکنیکال مشاهده کنید.