۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
کلید موفقیت پانزدهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

مهشید داداش‌زاده، فعال بازار سرمایه با برشمردن مزایی برگزاری نمایشگاه صنعت مالی، از شروط موفقیت این رویداد صحبت کرد.

فردای اقتصاد: پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. اما اهمیت این نمایشگاه مالی در چه موضوعی بوده و ضرورت حضور در آن چیست؟
مهشید داداش‌زاده، فعال بازار سرمایه در این خصوص به «فردای اقتصاد» گفت: با توجه به اینکه از سال ۹۹ به بعد بورس تهران روند اصلاحی را پشت سرمی‌گذاشت، استقبال به بازار سرمایه در این سال‌ها کاهش یافت تا اینکه در روزهای پایانی ۱۴۰۱ یک رالی صعودی در بورس تهران آغاز شد و با وجود اصلاحات هفته‌های اخیر نیز همچنان امکان نوسان‌گیری و یافتن فرصت‌های خرید مناسب در بازار وجود دارد و همین موجب اقبال سرمایه‌گذاران به این بازار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این موارد برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در این شرایط اتفاق مبارکی است. تمامی نهادهای مالی با حداکثر امکانات در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند و پتانسیل‌های بسیاری وجود دارد که سرمایه‌گذاران با انواع ابزارهای مالی غیرمستقیم و همچنین کاربرد هوش مصنوعی در بازارهای مالی آشنایی پیدا کنند.

داداش‌زاده تاکید کرد: بسیاری از فعالان بازار سرمایه نیز برای ارتباط نزدیک با سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و موفقیت این رویداد در گرو تشویق مردم به سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در این بازار بوده و لازم است این رویداد مالی آموزش‌های اساسی و مهم را در رابطه مسائل روز برای سرمایه‌گذاران مختلف داشته باشد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار