۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
برگزاری نمایشگاه صنعت مالی چه تاثیری بر عملکرد صنایع دارد؟

حمیده صادقی، کارشناس بازار سهام معتقد است: تعامل و انتقال علم از منابع خارجی به داخل و برعکس یکی از مزایای مهم شرکت در رویدادهای نمایشگاهی برای صنایع مختلف است.

به گفته حمیده صادقی، کارشناس بازار سرمایه، نمایشگاه‌های بانک، بورس و بیمه می تواند محلی باشد تا کارگزاران تعداد مشتریان خود را افزایش دهند، ارکان درگیر در بازار رخدادها و نوآوری‌های جدید بازار مالی را ارائه دهند و نیروهای کار تخصصی در این بازار به شرکت های متقاضی برسند. 
وی افزود: بسیاری از کارشناسان بر این باورند که در حال حاضر مهم ترین اولویت پیش روی بازار سرمایه ورود ابزارهای نوین مالی جدید به این بازار و گسترش افقی آن است. در همین راستا از ابزار نمایشگاه ها می‌توان استفاده کرد و با معرفی ابزارهای نوین مالی و تشویق به استفاده از این ابزارها، می‌توان عمق بازار سرمایه را افزایش داد.
صادقی ادامه داد: تأثیر نمایشگاه‌ها در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغات در جهان جایگزینی ندارد چراکه در رویدادهای نمایشگاهی افراد تأثیرگذار و دست‌اندرکاران اصلی با بازار هدف خود به‌صورت مستقیم در ارتباط هستند و این مهم در هیچ روش بازاریابی یا تبلیغات قابل‌دستیابی نیست؛ بنابراین برگزاری رویدادهای نمایشگاهی تأثیر بسیار زیادی در رشد صنایع دارند. تعامل و انتقال علم از منابع خارجی به داخل و برعکس این موضوع نیز از دیگر مزایای مهم شرکت در رویدادهای نمایشگاهی است و همچنین توسعه و ترویج سهامداری غیرمستقیم، توسعه و ارتقای سواد مالی، توسعه و ترویج آزارهای محصولات جدید در بیمه، دیجیتال شدن پرداخت و بانکداری الکترونیک می‌تواند از دیگر مزایای نمایشگاه بانک بورس ‌بیمه باشد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار