۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۶
شهادت دلخراش یک کودک سه ساله فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک کودک سه ساله فلسطینی پس از تیراندازی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه اشغالی باختری رود اردن، به شهادت رسید.

فردای اقتصاد: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک کودک سه ساله فلسطینی پس از تیراندازی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه اشغالی باختری رود اردن، به شهادت رسید.
به گزارش سی.‌ان.‌ان تلاش‌ها برای نجات این کودک خردسال، ناکام ماند.
او که محمد هیثم التمیمی نام داشت، پنجشنبه شب، در نزدیکی شهرکی صهیونیست نشین در شمال بیت المقدس در کرانه باختری، توسط نیروهای اسراییلی به شهادت رسید.
هیثم التمیمی، پدر این کودک خردسال گفت که به همراه پسرش قصد که داشت به دیدار برادرش برود که از سوی سربازان اسراییلی مورد هدف قرار گرفت.
تمیمی به سی.‌ان.‌ان گفت: «به محض آنکه ماشین را روشن کردم، صدای تیراندازی سربازان اسراییلی را شنیدم.» او ادامه داد: «من به محمد نگاه کردم و آنچه را می‌دیدم باور نمی‌کردم. به سرش شلیک شده بود و بدنش غرق در خون بود. او را بغل کردم و تازه فهمیدم که شانه سمت راست من هم تیر خورده است. مردم به سرعت به کمک‌مان آمدند و ما را به اتوموبیل‌هایشان بردند.»
وزارت خارجه دولت خودگردان فلسطین، شهادت این کودک خردسال را محکوم و آن را مصداق جنایت علیه بشریت توصیف کرد. این وزارت‌خانه همچنین خواستار تحقیقات بین‌المللی برای رسیدگی به این جنایت و جنایت‌های مشابه اسراییلی‌ها علیه کودکان فلسطینی شد.
پدر محمد، در بیمارستانی در رام‌الله مورد درمان قرار گرفت و روز یکشنبه از بیمارستان مرخص شد.
او پس از مرخصی از بیمارستان گفت: «زخم دستم چندان آزار دهنده نبود. درد جسمی ندارم، دردی که در دلم دارم بسیار بزرگ است.»

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha