۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
اپل واچ سری ۸ رونمایی شد

اپل در رویداد معرفی محصولات خود از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود - اپل واچ سری ۸ - رونمایی کرد.  نسخه جدید ساعت هوشمند اپل به صفحه بزرگتر، حاشیه کم‌تر، دو سنسور جدید سنجش حرارت بدن و سیکل عادت ماهانه مجهز شده است. 

فردای اقتصاد - اپل در رویداد معرفی محصولات خود از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود - اپل واچ سری ۸ - رونمایی کرد. 

نسخه جدید ساعت هوشمند اپل به صفحه بزرگتر، حاشیه کم‌تر، دو سنسور جدید سنجش حرارت بدن و سنجش سیکل عادت ماهانه مجهز شده است. 

این نسخه جدید همچنین مجهز به سیستم تشخیص تصادف است به طوری که در چند ثانیه بعد از تصادف خودرو به طور خودکار با اورژانس تصادف می‌گیرد. 

اپل اچ SE

اپل همچنین یک نسخه ارزان‌تر و جدید ساعت خود را با عنوان SE در این رویداد رونمایی کرد. قیمت پایه اپل واچ SE بالغ بر ۲۴۹ دلار و نسخه سلولار آن ۲۹۹ دلار است. 

اپل واچ اولترا

اپل همچنین در این رویداد یک نسخه جدید و حرفه‌ای اپل واچ با عنوان اولترا را هم معرفی کرد نسخه‌ای که به گفته اپل ۳۶ ساعت عمر باتری دارد و حتی می‌تواند تا ۶۰ ساعت هم برسد. اپل واچ اولترا در واقع نسخه حرفه‌ای تر اپل واچ است که دارای دیزاین جدید و امکاناتی برای دوام بیشتر در آب و هوای مختلف از جمله در کوهستان یا بیابان است. 

این ساعت اپل به گفته مدیران اپل برای ورزشکاران و دوندگان حرفه‌ای طراحی شده و ودقت GPS بالایی دارد. 

اپل واچ اولترا همچنین می‌تواند در زمان غواصی  عمق آب را هم به کاربر نشان دهد. اپل قیمت اپل واچ اولترا را ۷۹۹ دلار تعیین کرده که تقریبا هم قیمت یک آیفون و ۴۰۰ دلار از اپل واچ سری ۸ گران‌تر است. 

این خبر به روز می شود

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha