۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
اختلال شدید و قطعی اینترنت کشور + جزئیات

گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه اینترنت صبح امروز با اختلال روبه‌رو شده و کاربران برای ساعاتی شاهد قطعی اینترنت بودند که ظاهرا این مشکل اکنون برطرف شده است.

ایسنا: گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه اینترنت در کشور به‌ویژه در اینترنت ثابت، صبح امروز و به صورت مقطعی با اختلال رو به رو شده است.

علت این اختلال که بنا بر اعلام برخی کاربران اکنون برطرف شده، از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ارتباطات زیرساخت در حال پیگیری است و جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد.

عذرخواهی «ارتباطات زیرساخت» از اختلال اینترنت

روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت به اطلاع می رساند که به‌ دنبال ایجاد اختلال در شبکه انتقال استان تهران از ساعت ۹:۴۵ تا ۱۰:۲۵ در ارایه ترافیک داخل و بین الملل اپراتورهای کشور اختلالی رخ داد.

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: با تلاش همکاران و کارشناسان فنی این شرکت، اقدامات لازم انجام و شبکه به حالت عادی بازگشت و در حال حاضر هیچگونه اختلالی در شبکه ارتباطات زیرساخت وجود ندارد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    چون مربوط به تهران بود این قطعی مطرح شد برای اختلال اینترنت شهرستان ها اصلا همین را مطرح هم نمی‌کنند
  • سعید IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    حالا مگه زمانی که به قول خودشان بدون مشکل هست چه تاجی به سرمان زدن که الان باشه همیشه اینترنت مخصوصا خانگی یا خیلی ضعیف هست و یا کمی ضعیف اما آخر هر ماه بدون یک روز زمان بابد قبض مخابرات را پرداخت کنیم ولی اینترنت وزارتخانه ها با بهترین کیفیت و سرعت مجانی در اختیارشان هست.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها