۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
بورس و تورم در چشم‌انداز یک ساله؛ برنده کیست؟

آیا بورس می‌تواند در یکسال آینده تورم را شکست دهد؟ احتمال تجربه یک ریزش سنگین مشابه دی ۹۲ و مرداد ۹۹ طی ۶ ماه آینده چقدر بوده و آیا ریزش قیمت‌ها را می‌توان فرصتی برای خرید سهام در نظر گرفت؟

فردای اقتصاد: پیش‌بینی مدیران سرمایه‌گذاری از آینده بورس و تورم در جدیدترین نظرسنجی شاخص اطمینان «فردای اقتصاد» با مشارکت ۶۳ مدیر سرمایه‌گذاری منتشر شد.  بر اساس آمارها، شاخص اطمینان به رقم ۶۸.۳ درصد رسید که در این بخش نسبت به دوره قبل کاهش داشتیم. بخش عمده‌ای از مدیران دارایی معتقدند در یک سال آینده بازدهی بورس بیش از تورم خواهد بود. در عین حال هستند کارشناسانی که معتقدند بازدهی بورس به تورم در افق یک سال آتی نخواهد رسید. در واقعی در شرایطی که همچنان بخشی از تحلیلگران سطح فعلی قیمت‌ها را کمتر یا نزدیک به ارزش ذاتی در نظر می‌گیرند، ریسک‌های ژئوپلیتیک و قوهای سیاه همچنان باعث ایجاد نگرانی مدیران دارایی می‌شوند.

در برنامه امروز بورسان، جلال سیف الدینی مدیر دارایی و عضو هیات علمی دانشگاه و امیر ندیری  مدیر سرمایه‌گذاری صندوق‌های کارگزاری اقتصاد و بیدار نماینده دیدگاه‌های مختلفی هستند که به تشریح نگرش خود در ارزیابی چشم‌انداز بورس و تورم پرداختند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha