۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
آغاز به کار سوپر اپلیکیشن تپسی از فردا

سوپر اپلیکیشن تپسی از فردا به  طور رسمی برای ارایه خدمات با کیفیت و متمایز در حوزه های متنوع آغاز به کار می کند.

به گزارش فردای اقتصاد مدیرعامل تپسی در نشستی خبری گفت : این سوپراپلیکیشن شامل سرویس‌های سفارش غذا، سوپرمارکت، فروشگاه و سلامت است  که با هدف تسهیل و بهبود کیفیت زندگی کاربران طراحی شده و قرار است تمامی نیازهای روزمره مردم را در یک پلتفرم واحد ارائه دهد.

مصطفی سیدحسینی افزود : تپسی، که پیش از این به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های موفق در زمینه حمل‌ونقل شناخته شده بود، اکنون با توسعه خدمات خود به حوزه‌های دیگر، سعی در گسترش بازار و جذب مخاطبان بیشتری دارد.

وی در ادامه  ضمن ترسیم مسیر پیش رو و آینده تپسی با اشاره به  ورود تپسی به کسب و کارهای اینترنتی از سال ۹۵ گفت : ورود به بازار سرمایه و نوآوری‌ها، گروه گلرنگ را به خرید مجموعه تپسی ترغیب کرد.  

 وی با اشاره به چشم انداز گلرنگ در ایجاد یک اکوسیستم در حوزه اقتصاد دیجیتال گفت:برای ایجاد این اکوسیستم  تپسی نقش‌های بسیاری از جمله زیرساخت کارامد، هوش مصنوعی مقیاس پذیر، تیم متخصص وقوی و شبکه گسترده کاربران در سراسر کشور دارد.

وی همچنین اضافه کرد: گروه گلرنگ با توجه به نیاز به تشکیل گروه از هویت جدید با عنوان گروه تپسی رونمایی کرد. مجموعه ای که هدف راهبری، نظارت، کنترل، کمک و تسهیل گری کسب و کارهای پلتفرمی از جمله، اُکالا، اُفود، الو پیک، موتو پیک و زپ است.

وی تصریح کرد: هدف از ایجاد گروه تپسی، یکپارچه کردن پلتفرمی زیر چتری واحد، استفاده از شبکه و زیر ساخت تپسی برای توسعه سایر کسب و کارها، استفاده از هم افزایی شرکت‌های این حوزه برای توسعه و تسریع در رسیدن به اهداف گروه در بازار کسب و کارهای پلتفرمی است.

سیدحسینی در پاسخ به سوالاتی درباره تغییر نام ها، با بیان اینکه «دارتیل» به «تپسی‌ شاپ» تغییر پیدا می‌کند، از تلاش برای اجرای این تغییر تا نیمه مرداد خبر داد و گفت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۳، «اکالا» نیز  ری‌برند خواهد شد.

مدیر عامل تپسی در رابطه با افزایش سرمایه سهام تپسی گفت: افزایش سرمایه ۴۰ میلیارد تومان به ۲ هزار میلیاردتومان در دستور کار قرار دارد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha