۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
مرور عملکرد بیمه تجارت‌نو در همایش سراسری مدیران

همایش سراسری مدیران بیمه تجارت‌نو ۱۴۰۳، همراه با برگزاری پنل‌های تخصصی بیمه‌های اشخاص و اموال و پرسش و پاسخ مدیران شعب سراسر کشور روز پنج شنبه ۲۵ مرداد ماه برگزار شد.

در این همایش مهران رضوانی مدیرعامل بیمه تجارت نو، حق بیمه تحقق یافته تولیدی این شرکت را تا کنون  ۳.۴ همت اعلام کرد و گفت: این رقم معادل ۱۱۳ درصد بودجه سال گذشته است.  

وی به افزایش نقدینگی از ۴.۳ میلیارد تومان به دو هزار میلیارد تومان اشاره  کرد و تصریح کرد: این در حالی است که روند سرمایه‌گذاری های این شرکت از ۱۹۹ درصد به ۴۸۸ درصد افزایش یافت. مهران رضوانی افزایش ۴۴ درصدی نسبت سود خالص به حق بیمه صادره و رشد ٣٧۵ درصدی وصول مطالبات و کاهش چشمگیر مطالبات منقضی شده را از دیگر دستاوردهای شرکت دانست.

وی در ادامه به ضرورت اخلاق حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: رعایت این اصول توسط ذینفعان شامل کارکنان، سهامداران، بیمه‌گذاران، و سایر مخاطبان می‌تواند در عملکرد سازمان‌ها به سرعت تأثیر خود را نشان دهد، و عدم رعایت آن‌ها باعث می‌شود تا روابط بین سازمانی به خوبی تبیین نشده و سازمان را از اهداف تعیین شده دور سازد.

رضوانی با تاکید به رعایت تفکیک بین آن چه که شنیده می‌شود و واقعیت‌هایی که ‌دیده می‌شود گفت: کافیست امانت‌دار خوبی برای ذینفعان باشیم و بدون توجه به اندک حواشی همیشگی در صنعت بیمه به دنبال افزایش کارآیی و بهبود عملکرد شرکت باشیم. این همدلی و سینرژی در کل مجموعه اکنون به دست آمده است و به زودی نتایج چشمگیری در شرکت بیمه تجارت‌نو نمایان خواهد شد.

مهران رضوانی علاوه بر موارد یادشده در سخنان خود ضمن مرور ۳۵ شاخص از عملکرد ۱۰ ماهه اخیر شرکت بیمه تجارت‌نو به بخشی از نمای عملکرد مطلوب تیم اجرایی نیز شرکت اشاره کرد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha