۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
بر اساس جدیدترین گزارش شاپرک

بالاترین رشد تعداد تراکنش‌های موبایلی شهریورماه تاپ

بر اساس گزارش اقتصادی تازه منتشرشده شاپرک، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در شهریور ۱۴۰۳ با بهبود در شاخص‌های مختلف، موفق شد همچنان جایگاه سومین شرکت پرداخت الکترونیکی برتر کشور را از نظر تعداد تراکنش‌ها حفظ کند.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، بر اساس گزارش شماره ۱۱۱ شاپرک، تاپ توانست بالاترین رشد در سهم مبلغی و تعداد تراکنش‌های موبایلی و همچنین تراکنش‌های مربوط به پرداخت قبض و خرید شارژ را از آن خود کند. شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با رشد ۰.۶۹ درصدی، سهم خود از تعداد تراکنش‌های موبایلی را نسبت به ماه قبل افزایش داده و به سهم بازار ۲۰.۵۵ درصدی دست یافت. همچنین در بخش مبلغ تراکنش‌های موبایلی، با رشد ۰.۸۴ درصدی، سهم بازار شرکت به ۲۲.۷۴ درصد رسید.  

تاپ توانست در شهریورماه، با بهبود در شاخص تراکنش‌های مربوط به پرداخت قبض و خرید شارژ، بالاترین میزان رشد را کسب و سهم خود را ۰.۳۳ درصد افزایش داده و به ۱۵.۲۸ درصد از بازار دست یابد.

تجارت الکترونیک پارسیان در شهریور ۱۴۰۳ به مانند ماه‌های گذشته، با کمترین میزان خطای پذیرش، پایدارترین بستر پرداخت در بین سه شرکت پیشرو در صنعت پرداخت را از آن خود دارد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha