۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
مهمترین دغدغه کارآفرینان معشیت کارکنان است

رضا گنجی در پیامی روز صنعت و معدن را به همه کارگران ، صنعتگران و دولتمردان تبریک گفت و نقطه نظراتی را در خصوص وضعیت تولید کشور بیان کرد.

فردای اقتصاد : در این پیام مدیر عامل گروه صنعتی رازی در ابتدا کارگران خطاب قرار داده و گفت : در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که شرکت های تولیدی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و علاوه بر تحریم با مشکلاتی نظیر نرخ بهره و کمبود مواد اولیه مواجه هستند که تولید را تحت شعاع قرار می دهد اما این را بدانید که اولویت کارفرمایان حفظ تولید و اشتغال و معیشت کارکنان بوده و سود دهی در وهله دوم قرار دارد .

وی ادامه داد : این اشتغالی که هم اکنون از سوی ما ایجاد شده ناقص بوده و کارکنان ما باید سطح مطلوبتری از معشیت را داشته باشند و مجبور نباشند به شغل دوم و سوم بپردازند.

گنچی همچنین خطاب به کارفرمایان گفت : کارفرمایان سربازان بخش اقتصاد هستند و در حال جنگیدن در این بخش هستند و در مجمع کارآفرینان که حدود صد شرکت را شامل میشود ، دوستان عضو همه اولویتشان حفظ کارکنان و معشیت آنها هست. در مرحله بعدی آنچه برای کارآفرین اهمیت دارد و در واقع به آن نیاز دارد؛ امنیت اقتصادی و حمایت هست . منظور از حمایت ارائه تسهیلات نیست ما دیگر از آن عبور کردیم چرا که با نرخ بهره بالا دیگر کسی این تسهیلات نمیتواند گره گشا باشد آن هم در شرایطی که قیمت گذاری نیز دستوری انجام میشود.

وی همچنین خطاب به وزیر صنعت تصریح کرد: خوشبختانه وزیر صنعت در گذشته تجربه اداره بنگاه اقتصادی را دارد و از این منظر تولیدکنندگان را درک میکند لذا از ایشان درخواست می شود تا مانع قیمت گذاری دشستوری شوند چرا که بازار خود می تواند بهترین تعیین کننده قیمت ها باشد .

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار